Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: weaponry throwing  (Read 3539 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

closetnudist

  • Guest
Re: weaponry throwing
« Reply #15 on: November 21, 2013, 12:48:37 pm »
^Haha! As a kid, I remembered picking disk shaped stones and throw it horizontally to the water and see it jump on water three times.

Only 3?

Come now - you can do better than that.

Hahaha! LOL! Didn't expect that. How many can you do, btw?

Offline MountainHiker

  • Nude with Towel
  • ****
  • Posts: 260
  • Country: us
  • Location: Southern U.S.
  • Total likes: 5
  • Gender: Male
  • Age: 31
  • Natural lifestyle
  • Referrals: 0
Re: weaponry throwing
« Reply #16 on: November 21, 2013, 05:30:16 pm »
Man, we used to get anywhere from 15-20 as kids. Sometimes, on the rare occasion that someone made a perfect throw with the perfect stone it would get 30 or more.

Offline ToneBender

  • Read-Only
  • Naturist Superhero
  • *****
  • Posts: 1841
  • Country: ca
  • Location: Alberta
  • Total likes: 3
  • Gender: Male
  • Age: 45
  • Referrals: 0
Re: weaponry throwing
« Reply #17 on: November 21, 2013, 06:26:32 pm »
Man, we used to get anywhere from 15-20 as kids. Sometimes, on the rare occasion that someone made a perfect throw with the perfect stone it would get 30 or more.

Yup!

That's about what we could do.

closetnudist

  • Guest
Re: weaponry throwing
« Reply #18 on: November 22, 2013, 11:52:15 am »
Man, we used to get anywhere from 15-20 as kids. Sometimes, on the rare occasion that someone made a perfect throw with the perfect stone it would get 30 or more.

Yup!

That's about what we could do.

hmm... people from the other side of the world..

Offline 8pointhunter

  • Topless with bottoms
  • ***
  • Posts: 99
  • Country: us
  • Location: La Grange Texas
  • Total likes: 0
  • Gender: Male
  • Age: 24
  • Referrals: 1
    • Tristan's knife sharpening
Re: weaponry throwing
« Reply #19 on: December 18, 2013, 04:16:37 am »
I have some throwing knives but am not good with them, would like to get better though.

« Last Edit: December 19, 2013, 04:36:13 am by 8pointhunter »
"And we may never be ready! Our enemies aren't just going to sit around and wait for graduation day. They're out there, somewhere, planning their next move, and none of us know what it is, but it's coming! Whether we're ready or not!" - Blake Belladonna

Offline Fitz1980

  • Shouting it out loud
  • *****
  • Posts: 1097
  • Country: us
  • Location: Atlanta, GA
  • Total likes: 1
  • Gender: Male
  • Age: 42
  • Referrals: 0
Re: weaponry throwing
« Reply #20 on: December 18, 2013, 11:13:46 am »
I have thrown at stationary targets while moving, but not moving targets... I'd have to get pretty creative to make a moving target to throw my spikes at. A swinging target would work, I suppose. Though, achieving adequate penetration would be much more difficult with a mover. I might have to try that now.

Not that creative. Just run a cable from a high anchor point to a low one. Than once you release the target gravity does all of the work.

Offline MountainHiker

  • Nude with Towel
  • ****
  • Posts: 260
  • Country: us
  • Location: Southern U.S.
  • Total likes: 5
  • Gender: Male
  • Age: 31
  • Natural lifestyle
  • Referrals: 0
Re: weaponry throwing
« Reply #21 on: December 18, 2013, 02:09:27 pm »
Yeah, I was thinking something that provided a bit more motion than swinging. But, I could have multiple targets set up to swing upon being released by any kind mechanism. That would make up for the lack of increasing distance provided by a moving target. I'm gonna set them up at different distances and practice that way for a while.

Offline jabber1990

  • Nude without Towel
  • *****
  • Posts: 481
  • Country: us
  • Location: Missouri
  • Total likes: 19
  • Gender: Male
  • Age: 32
  • Referrals: 1
Re: weaponry throwing
« Reply #22 on: January 01, 2014, 09:29:48 pm »
I don't do knife throwing, axe throwing, throwing of rocks, any of that nor do I know anything about them



Post changed in accordance with section 12 of the rules and regulations of this site, this topic is on thin ice as it is
« Last Edit: January 01, 2014, 10:35:20 pm by Nudielad »