IYNO Forum and IYNO Village! > Introductions (Mandatory)

Einführung Vorstellung zu meiner Person

(1/4) > >>

chupa213:
Hello, I'm Afanasij, born on 09/11/2004, I'm 18 years old and I'm from Erkelenz in North Rhine-Westphalia in Germany. I developed a deep passion for naturism (FKK) from a young age because it brings a deep sense of liberation and self-acceptance embodied. Naturism celebrates the human body in its natural state, unencumbered by the shackles of societal standards of beauty or cultural norms. Through naturism I find a sense of real freedom, accepting and appreciating my body for who it really is.

Participating in naturism allows me to connect with nature on a deeper level as I immerse myself in natural environments without the limitations of clothing. It is invigorating and empowering, a way to break free from the artificial shackles of modern society and experience a pure and unfiltered connection with the earth.

In addition, naturism promotes a strong sense of body positivity and acceptance. Through naturism I have learned to love and celebrate my body, my flaws and everything else. It taught me that true beauty lies in authenticity and self-acceptance, not conformance to societal ideals.

Ultimately, naturism touches me on a profound level, empowering me to embrace my body, connect with nature and develop a positive attitude towards myself and others. It's a lifestyle that fuels my passion for self-expression, freedom and acceptance. I hope to find many here my age who share these feelings

Hallo, ich bin Afanasij, geboren am 11.09.2004, bin 18 Jahre alt und komme aus Erkelenz in Nordrhein-Westfalen in Deutschland habe schon in jungen Jahren eine tiefe Leidenschaft für Naturismus (FKK) entwickelt, weil dieser ein tiefes Gefühl der Befreiung und Selbstakzeptanz verkörpert. Naturismus feiert den menschlichen Körper in seinem natürlichen Zustand, unbelastet von den Fesseln gesellschaftlicher Schönheitsstandards oder kultureller Normen. Durch den Naturismus finde ich ein Gefühl echter Freiheit, indem ich meinen Körper so akzeptiere und schätze, wie er wirklich ist.

Die Teilnahme am Naturismus ermöglicht es mir, mich auf einer tieferen Ebene mit der Natur zu verbinden, da ich ohne die Einschränkungen durch Kleidung in natürliche Umgebungen eintauche. Es ist belebend und stärkend, eine Möglichkeit, sich von den künstlichen Fesseln der modernen Gesellschaft zu befreien und eine reine und ungefilterte Verbindung mit der Erde zu erleben.

Darüber hinaus fördert Naturismus ein starkes Gefühl von Körperpositivität und -akzeptanz. Durch den Naturismus habe ich gelernt, meinen Körper, meine Fehler und alles andere zu lieben und zu feiern. Es hat mich gelehrt, dass wahre Schönheit in Authentizität und Selbstakzeptanz liegt und nicht in der Übereinstimmung mit gesellschaftlichen Idealen.

Letztlich berührt mich der Naturismus auf einer tiefgreifenden Ebene und befähigt mich, meinen Körper zu umarmen, mich mit der Natur zu verbinden und eine positive Einstellung mir selbst und anderen gegenüber zu entwickeln. Es ist ein Lebensstil, der meine Leidenschaft für Selbstdarstellung, Freiheit und Akzeptanz antreibt. Ich hoffe, hier viele in meinem Alter zu finden, die diese Gefühle teilen

Dylan:
Hi Afanasij welcome  cool intro

NudeBoldo:
Na, dann mal willkommen hier!

TRENCH:
Hello Afanasij and welcome to the forum

Nudielad:
Hi and a big  :welcome3 to our community,

I do hope that you will enjoy your stay here and hopefully you will learn something you never knew about the nudist/naturist lifestyle. There are lots different and posts to explore so there is bound to be something here for you to get involved with.

If you should have any problems or questions please refer to this handy FAQ;
http://internationalyn.org/forum/index.php/topic,110.0.html

Anything that you should need answering can be found in there. If you are still in doubt don't hesitate to contact one of our brilliant moderator team and I'm sure they will be glad to assist.

Enough chat, have fun, get involved and welcome once again to this thriving community!

:-Nudielad

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version